Friday, May 13, 2005

Shinobi IQ Test - Chunin Level Exam

Semalam ada la sorang member aku ni, layan sangap dengan aku. Borak punya borak tetiba terkeluar perkataan 'think outside the box'. Lepas tersebut je perkataan tuh, member aku ni dengan pantas kembali duduk di depan komputer(Nadia nama komputer dia, hehe) dan introduce satu game yg menarik kat aku.
Tajuk game tuh "Petals Around the Rose". Nama cam petai di sekeliling bunga ros, hmm maybe orang yg cipta game nih suka adunan bau hancing petai dengan haruman bunga rose kot, entah la, dia sorang saja yg tau, memang ramai orang pelik-pelik dalam dunia nih. Ok berbalik kat cerita aku tadi, game play memang simple gila, kita roll dice pastu teka tuh number berapa, pastu click untuk confirm number yg kita teka, then dia kasik jawapan yg sebenar, ngahahahah. Bunyik cam senangkan, tapi ada la dalam setengah jam gak aku dok tercongok kat depan komputer cam orang bodoh dok pikir solution, nak lagi best member aku dok kat sebelah sambil mem'provoke'kan aku. Mentang-mentang la dia dah dapat figure out the calculation.
Aku memang rekemen abis la game nih. Aku dah edit page game tuh supaya bley di letak kat page aku ni, untuk keselesaan semua, skali blogger bangang nih tak support java script plak (tu apa yg dia tulis la masa aku try nak wat natang tuh, tatau la kot-kot aku yg bangang tak reti nak wat, hehe. Kalau ade sesapa yg reti tolong komen yek. tq). Pi la try, once dah dapat dia punya cara calculation... pergh, memang terasa kepuasan yang maximum. hehe. Tak kuat iman bley berlaku tiny ejaculation di situ. hehehehe. Kalau dah jem sangat kepala otak, click sini. Hopefully you guys could find some useful tips from here.
Perhatian kepada mereka yang cepat berputus asa: Nyesal siot kalau tanye orang camne nak kire, serius. Gerenti tak tipu customer punya.
Selamat mencuba!

8 Comments:

Anonymous BHC said...

sungguh mencabar petal of roses lu. BTW ape nama pc lu?

11:42 AM  
Anonymous mr officer said...

boyez adalah seorang manusia yang hensem. Boyez sepatutnya berlakon di iklan TM bukannya Riki...

11:50 AM  
Blogger riki said...

aku pun mengakui yg boyez ini amatlah hensem. tetapi dia kaku di depan kamera. hahaha.

9:28 AM  
Blogger Boyez said...

haha... up, jangan tak up. Tapi aku cakap awal2 ah, takde duit nak belanja. ngahahahaha.

komputer aku name Pe'ah

9:35 AM  
Anonymous bhc said...

ape, pin ah?

11:41 AM  
Blogger Boyez said...

hehe

2:36 PM  
Anonymous che jai said...

kimak laa game lu nih...

11:06 PM  
Blogger Boyez said...

bawak betenang bang.. think outside of the box, hehehe

10:14 PM  

Post a Comment

<< Home

r